Obserwatorzy

ROMWE

sobota, 2 lutego 2013

Cosa Significa Amare



 

jacket - SheInside
dress - H&M
shoes - Hunter
bag - Romwe













  jacket - SheInside, dress - H&M, boots - Hunter, bag - Romwe



Przypominam Wam o trwającym giveaway'u w którym możecie wygrać wybrane przez siebie legginsy. Więcej info w tym poście.

 I want to remind you guys about giveaway on my blog where you can win one pair of leggins. More info in this post.

Voglio ricordarvi ragazzi riguardo al giveaway sul mio blog dove potete vincere un paio di leggins. Per maggiori info cliccate qui.

34 komentarze:

  1. Kurtka i torba , cudeńka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci ślicznie w tej czapce! ♥
    spódniczkę masz boską, podoba mi się jej zestawienie ze skórą i kaloszami ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie piekny Junior? :( Tak lubie ogladac jego zdjecia... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie śliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana a skąd okulary?? wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra kupiła na Allegro za 3.80pln :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Woooow! This is so cool!
    You look so stunning! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. You are lovely and seeing you wearing your shiny Rubber Wellingtons gives me a feeling of tenderness towards you, you look really sweet my darling.
    Carole
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wyglądasz prześlicznie!!!!!! pisałam ci już że uwielbiam Twój styl:):):) Ciebie też uwielbiam :D:D:p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Wy pięknie razem wyglądacie! :) Genialną masz torebkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiaaaaaaaaaaaaaaaaa! <3
    wyglądasz mega seksownie
    i pięknie Ci w tym nowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz cudownie kochana;) Bardzo podobaja mi sie zdjecia, a tym bardziej stylizacja;) bardzo duzy plus;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka i torebka robią tutaj piękną robotę!!:) wyglądasz niesamowicie u boku tego przystojnego Pana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle mi się podobasz <3! Bym chciała tak wyglądać :)

    Mam pytanie, bo widzę, ze masz Huntery: jak to jest u nich z rozmiarówką? Chciałabym sobie je teraz kupić, jednak boję się, że kupię albo za małe, albo za duże.

    Pozdrawiam cieplutko ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Ja noszę 40 i takie też kupiłam. Na pudełku było 40/41. Zastanawiałam się chwilę nad mniejszymi, ale razem z Hunterami kupiłam też skarpety, a te do tych o rozmiar mniejszych Hunterów by nie weszły. Ja kupowałam w sklepie i mierzyłam. Zastanawiałam się nad zakupem przez internet, bo na Ebay ceny są korzystniejsze, ale ostatecznie wolałam przymierzyć.

      Usuń
  14. WOOOW! Ale cudnie wyglądasz!!!! Rewelacyjny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach patrząc na te zdjęcia, bardzo się cieszę, że nie nosisz już blondu :) Zestaw klasyczny takie właśnie lubię ale od torebki nie mogę wzroku oderwać!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie! Czekamy na identyczną ramoneskę z Sheinside! Jak się nosi?

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie zdjęcia:) tak mi się podobają,ze hoho:D
    torba jest boska:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torba i kurtka! Całość w iście rockowym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega wyglądasz ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW I fancy the pants off you my darling you're wearing your shiny Rubber Wellingtons again and they are so sexy I bet your Boyfriend loves them, I know my Boyfriend does.
    Hugs and Kisses
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak się poznałaś z Twoim chłopakiem? Długo jesteście ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam na stronie internetowej w najlepszych ofertach i zamówiłam kurierem na drugi dzień do domu :)

      Usuń
  22. Pierwszy raz dodaję tu komentarz, wyróżniasz się oryginalnym stylem, zestawy niektóre są słodkie. Mam nadzieję, że podoba CI się w Londynie, ja również tu mieszkam. Pozdrowienia.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  23. http://allegro.pl/torebka-guziki-cwieki-cyrkonie-hit-blogerek-2013-i3006156272.html - link do torebki :)

    OdpowiedzUsuń